dilluns, 3 d’octubre del 2011

RECYCLING CULTURE

Bossa de plàstic de Recycling Culture deixada ahir al vespre per  Brandbreakfast a l'estàtua Girafa coqueta d'en Granyer a la Rambla de Catalunya tocant a la Diagonal i trobada per mi en un dels meus passeigs per la ciutat. 

És curiós que el llibre de la bossa destinat per a deixar-lo gratuïtament a l'atzar sigui d'imatges contundents i suggerents i que precisament hagués estat jo qui l'agafés encuriosit en veure'l. Per això avui pengem aquest reguitzell d'imatges.

Us penjo a més les pantalles del seguiment de l'abandonament del llibre en el Twiter del seu autor, Raúl Casañas. A veure si amb tots aquests elements i dades que deixo en aquesta entrada li arriba qui el té... Ja ho dirà en els comentaris.

Ah, per cert, l'excelent llibre és:

PACO BASCUÑÁN, PIERRE BERNARD, PEP CARRIÓ, FREDERIC DELTERNE, ISIDRO FERRER, ALEX JORDAN, SEBASTIAN KUBICA, ALEJANDRO MAGALLANES, PERET, RAÚL, GUNTER RAMBOW, TERESA SDRALEVICH, DAVID TARTAKOVER, PATRICK THOMAS, UN MUNDO FELIZ. Gráfica indómita / Carteles de compromiso político y social /. Osca, Ayuntamiento de Huesca, 2005 (15 x 10,5 cm.)







9 comentaris:

  1. És una alegria que passin coses com aquesta, formar part d'una cadena que no sabem on ens porta.

    ResponElimina
  2. Enric,
    Si, em va fer il·lusió. Depèn de quin llibre fos l'hagués retornat.

    ResponElimina
  3. Carme,
    Avui, a més, he après una paraula nova!

    ResponElimina
  4. Recycling culture? i fan servir una bossa de plàstic i una etiqueta amb tinta d'impressora? i perquè ho fan en anglès si és a Barcelona?

    ResponElimina
  5. Ha, ha... les mateixes preguntes em vaig fer jo! Sobretot el tema de l'anglès que ja començo a estar una mica fart amb la sensació de colonització. A vegades em sembla que sóc un indígena exòtic!

    ResponElimina
  6. Hola Galderich! soc en Raúl Casañas, de BrandBreakfast i m´alegro molt que t´agrades la iniciativa. Ara just ja he repartit en dos mesos mes de 30 peçes de cultura en 10 països i ho seguiré fent ara amb mes força a Barcelona.

    Carles, tens raó i ho tiendre en compte. Lo de la bossa i la etiqueta, el fet de que sigui de plastic es per conservar-ho millor i com es pot utilitzar mes vegades dons crec que no es tan impactant al medi ambient però ho tindré en compte si puc trobar de forma fàcil plastic biodegradable ¿Saps de algun lloc? Lo de l´angles es perque com ho estic fen a tot el mon i conto nomes amb els meus recursos vaig prioritzar un idioma perque le entengues tothom.

    Os deixo aqui el ultim comentari on dono info mes detallada del projecte
    http://www.brandbreakfast.com/es/2011/10/16/recycling-culture-reparte-mas-de-30-ejemplares-de-cultura-en-10-paises/

    fins aviat!

    Raúl

    ResponElimina
  7. Raúl,
    Veig que no pares d'anar llaurant i cultivant llibres arreu del món!
    Vaig estar a punt d'enviar-te l'enllaç però estava segur que hi arribaries amb els cercadors que utilitzem... i no m'he equivocat!
    Sobre la bossa no li facis cas a en Carles però sobre l'idioma seria bo adaptar-lo a cada lloc perquè no és cert que l'anglès sigui l'idioma internacional malgrat que els del nostre entorn el coneguin. Tenint en compte que l'etigueta és impresa des de l'ordinador és bo adaptar-se al país que hom envia el llibre per apropar la iniciativa.
    En fi, gràcies pel llibre i ja t'enviaré les fotografies del llibre que deixo i del lloc on ho faig.

    ResponElimina